כל מה שצריך לדעת על רפואת תדרים

מאמרים מאת גיא אלפונטה, מטפל בשיטת רפואת תדרים בישראל

כיצד לבחור מכשיר ברפואת התדרים- ביורזוננס

כיום ישנן כמה עשרות חברות המייצרות ומשווקות מכשירי רפואת תדרים

על מנת לבחור נכון, ישנם מספר קריטריונים שעליכם לבחון בטרם הכניסה לתחום

1.כמה זמן קיים היצרן בשוק?

 Rayonex Biomedical GmbH הינה אחת ממספר היצרניות הגדולות והותיקות בשוק.  ריונקס הוקמה לפני כ 40 שנה על ידי המהנדס פאול שמידט בגרמניה ומאז ועד היום היא במגמת צמיחה והתפתחות.

2. האם המכשיר מאושר על ידי משרד הבריאות/ CE/FDA?

מכשירי התדרים המיובאים על ידי ריונקס ישראל בע"מ, הינם בעל אישור האיחוד האירופאי- CE ומכשירי הRayocomp Ps 10 הינם מאושרים גם על ידי ה FDA. כולם מוגדרים כ Medical Device Class II A.

3. האם יש ביסוס מחקרי מדעי ליעילות המכשיר?

נכון לדרישות החל מ2020 לקבלת ההכרה המכשירים כמכשיר רפואי חלה חובת ההוכחה על החברות השונות לספק מחקר המוכיח את היעילות הרפואית מעבר לאישור הבטיחותי.

נכון להיום Rayonex Biomedical הינה החברה היחידה שעמדה בדרישות המחקר המדעי- רנדומלי, פרוספקטיבי ובעל סמיות כפולה. הווה אומר רק מכשירי התדרים של ריונקס הינם מכשירים המוגדרים כ Medical Device בעוד כל השאר עברו לקטגוריית ה Wellness.

4.האם המוכר מספק לכם הכשרה מקצועית וטכנית? האם זה בשפת האם שלכם?

בריונקס ישראל עוברים הכשרה בהתאם לדרישות החברה בגרמניה ובהתאם לסטנדרט שנקבע על ידה. ההכשרה הינה בעברית , הספרות קיימת גם בעברית ופורטל ההדרכה של החברה מספק סרטונים עם תרגום ל 7 שפות!! 

5. האם יש לכם אפשרות לרכוש ביטוח אחראיות מקצועית על המכשיר שבידכם?

עמידת המכשיר של ריונקס בכל דרישות הרגולציה מאפשרת לכם לקבל אפשרות לרכוש ביטוח אחראיות מקצועית ברפואת תדרים

6. מה קורה במקרה שיש לכם תקלה במכשיר?

רוכשי המכשירים אצלנו זוכים לשירות תמיכה בעת תקלה. מכיוון שאמינות המכשירים כל כך גבוהה אנחנו כמעט לא נזקקים לתת את השירות הזה. אבל… אם בכל זאת יש תקלה, רוכשי המכשירים מקבלים מכשיר חלופי עד לתיקון המכשיר. טכנאי מגרמניה מבצע תיקונים בעת הצורך.

שוכרי המכשירים זכאים להחלפה מיידית בעת הצורך.

7. האם עדכוני התוכנה הם בעלות כספית נוספת והאם ישנו תשלום חודשי /שנתי נוסף שעליכם לשלם?

עדכוני התוכנה בריונקס הם חינם !!

 

אהבתם? שתפו!

גיא אלפונטה
מטפל ברפואת תדרים

שאלה?
כתבו לנו:

לידיעה:

"למרות רוחב היריעה של המידע המוגש כאן, העצות והגישה לפתרון בעיות המוצגות כאן, הניתנות על  סמך  ניסיון מאז 1982. הן אינן יכולות להחליף ביקור אצל אצל רופא קונבנציונאלי . בנוסף, יש לדעת שהרפואה הקונבנציונאלית אינה מקבלת או מכירה בהשפעה של התנודות הביואנרגטיות"