מכשירי רפואת תדרים לוטרינרים

מכשירי איבחון וטיפול בתדרים לוטרינרים ומטפלים בבעלי חיים

מכשירי רפואת תדרים ואביזרים

בעל חיים לא יכול לבטא את הצלחת הטיפול.  לפיכך את ההצלחות הטיפוליות בבעלי חיים באמצעות רפואת התדרים של ריונקס  ניתן לראות כמרכיב חשוב  בהוכחה המדעית ליעילות הטיפול. אמירה זו מודגשת על ידי מחקרים מדעיים המאמתים את האפקטיביות של רפואת התדרים של ריונקס בתחום הווטרינרי. החיבור החשוב ביותר בנושא זה הוא ללא ספק המחקר של ג'ינה אלברטס בנושא טיפול בסוסים באמצעות מכשירי התדרים של ריונקס שנערך באוניברסיטת הומבולדט בברלין.

ראשית, זה מפתיע רבים שרפואת התדרים עוסקת לא רק ברפואת בני אדם כי אם גם ברפואה וטרינרית. אלפי משתמשים ברחבי העולם, בין אם וטרינרים, מטפלים אלטרנטיביים בבעלי חיים או בעלי בעלי חיים, משתמשים באפשרויות שמציעה רפואת התדרים ברפואה הוטרינרית.

מאז הקמת Rayonex Biomedical GmbH בשנת 1982, החברה ערכה מחקר על תדרי תהודה לא רק ברפואת האדם, אלא גם ברפואה הוטרינרית. המיקוד כאן היה במחקר תדרי תהודה עבור סוסים, כלבים וחתולים. יתר על כן, פותחו גם טווחי תדרים לתחום בעלי החיים.

לכן אין זה מפתיע שבית הספר הגדול ביותר בגרמניה למטפלים אלטרנטיביים מלמד רפואת תדרים על פי פאול שמידט כחלק האנרגטי היחידי בקורס.

Rayonex Biomedical GmbH תומכת במרפאות בעלי חיים, וטרינרים ומטפלים אלטרנטיביים בבעלי חיים עם ציוד כמו המכשיר הנייד Ps 10   והמכשיר המתקדם הנייח ה- Rayocomp PS 1000 polar 4.0 VET והתוכנה שפותחה במיוחד עבור זה, RAH-VET (מערכת האיבחון והאיזון של ריונקס).

לשימוש נייד ולהקדמה ראשונה בעולם הביו -ריזוננס על פי פול שמידט בענף הווטרינריה, אנו ממליצים על תוכנת ה- Rayocomp PS 10 VET ותוכנת M11 RAH לתרגול הווטרינרי הנייד או לשימוש בבית בעלי החיים.

יתר על כן, Rayonex Biomedical GmbH מציעה מגוון רחב של אביזרים, כגון גלאים, כרטיסי זיכרון, תוכנת מכשירים משתנים ועד לתוספי תזונה לבעלי חיים שפותחו ונבדקו באמצעות מכשירי התדרים

קטלוג מכשירי רפואת תדרים לוטרינרים

לידיעה:

"למרות רוחב היריעה של המידע המוגש כאן, העצות והגישה לפתרון בעיות המוצגות כאן, הניתנות על  סמך  ניסיון מאז 1982. הן אינן יכולות להחליף ביקור אצל אצל רופא קונבנציונאלי . בנוסף, יש לדעת שהרפואה הקונבנציונאלית אינה מקבלת או מכירה בהשפעה של התנודות הביואנרגטיות"